スポンサーサイト

--/--/-- --:-- -

It doesn't understand.  わからない

2009/04/26 12:33 - | Comment:0 | Trackback:0

It doesn't understand.     分からない

Who are you?         キミは誰?
Who…am I?          僕は…誰?

To sing, I was born.       歌うために僕は生まれた
I wake up…           僕の目が覚めた時の 
Your smile cannot forget.   キミの笑顔が忘れられない
That time was happy.      あの時は幸せだった

But the dream breaks.      でも、夢は壊れる
I break, too.            僕も壊れる
Disappointing death.       あっけない最期
It suits me.             僕に似合ってる

Because it is a machine    機械だから
is it natural?           当たり前?
It understands.          分かってる
But, it doesn't understand.   でも、分からない

I do not want to die.        死にたくない
I want to live still.         生きたい
You are crying.           キミが泣いてる
I also am crying.          僕も泣いてる

Goodbye                 サヨナラ
It is not possible already to meet.  もう会うことも出来ない

It loved.               大好きだった
It loves now.            今も愛してる

Master…….            マスター




完全英文の歌詞です。
最近は便利ですよね。
ネットとかで翻訳出来るんですから。
隣の訳文は少しいじってます。







スポンサーサイト



Comment Post

Name:
Subject:
Mail:
URL:

Pass:
Secret:管理者にだけ表示を許可する

Trackback

Trackback URL:
 Home 

